سال بدی بود ...تنها شدن ، از دست دادن، نامردی دیدن ، فراموش شدن ...درد کشیدم، تو دردام دست و پا زدم ...فکر کردم دنیا تموم شده واسم ...آره دنیا تموم شد ولی ،ولی زندگی بازم رویه ناخوش خودشو نشونم داد ...نشونم داد که زندگی میتونه بدتر از تنها شدن باشه ، بدتر از ، از دست دادن عشق باشه...نشون داد که بعضی وقتا دردایی سراغت میاد که نبودن عشق جلوی این دردا یه بچه بازیه مسخرس ...باورم نمیشه که این یه هفته ی کابوس و عذاب آور تموم شه ...حاضرم دنیامو بدم تا فقط چشم باز کنم و ببینم همش خواب بوده ....نمیدونم چرا خدا داره آخر سالی این همه اذیتم میکنه ...خدایا یاور نمیکنم که 3aro3eda...
ادامه مطلبما را در سایت 3aro3eda دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 26 تاريخ: جمعه 23 مهر 1395 ساعت: 12:09